poniedziałek, 21 marca 2016

Wiosna

Kolejny miesiąc przemija. W tym miałam dużo rzeczy na głowie osobistych. To i postępy takie sobie.
Teraz złapała mnie infekcja więc z antybiotykiem jestem uziemiona na tydzień. Cała rodzinka mnie tak załatwiła.

Zalety takie że będę mieć dużo czasu i spokoju na haftowanie. Córka wraca do przedszkola więc spokój herbata i dobre światło:)

A to postępy:

Paw: wstrzymany.

SAL kawa: mam cały wzór więc to kwestia czasu kiedy polecę do przodu z kubkami.




Alicja:pół pierwszej strony z 42. W każdym razie ruszyłam. System kwadratów 10 krzyżykowych jest bardzo przydatny.



No i pojawiły się babeczki. Tak bym chciała zacząć ale... no widać ile projektów zaczętych. I czysta kanwa się skończyła. Trzeba będzie zamówić. A na razie są inne wydatki :(


 



7 komentarzy:

  1. musze sie za kawe wziac o.o babeczki super kradne ;p a alicja widze idzie do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja pełznie. Kawa to kubek na dzień lub dwa. Dogonisz :) A babeczki mają wadę- brak rozpiski muliny.

      Usuń
  2. podziwiam :) piękne prace u ciebie powstają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Twoje drzewo mnie urzekło.

      Usuń
  3. Piekne prace :-) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń